mereka yang gorgeous

Saturday, 28 April 2012

tentang saya dan UUM

ASSALAMMUALAIKUM....


lama jugak saya menyepi dari buat apa2 entry...urmm..
lately...busy sangat2..dan penat..balik keja pukul 9 mlm..
buat tu..buat ini...dah pukul 10.30 malam...
dan waktu utk saya beradu...sebab esok nak kena pergi keje lagi awal2 pagi..
begitulah rutin hariannya.. >.<

tapi..dalam masa sibuk2 tu pun..sempat jugak saya "melencong"
ke KL..haha...
hehe..sebenarnya bukan saje2,,,,tapi ada interview kat sane..di UUM KL..
course ape???
ijazah sarjana muda kaunseling dengan kepujian...hahha
macam kelakar je?? tu laa..saya pun rasa macam tuu...
tapi...saya jugak yg apply coursse tu dulu... >.< heheh

macam2 lah yg prof2 tu tanye mase interview tu...rata2 berkisar tentang isu2 semasa..
(dah laa saya ni payah nak mengadap surat khabar...hehehhe )
 jadi..dgn berbekalkan sedikit ilmu pengetahuan yg ada, saya pun
menggagahkan diri dan beranikan lidah untuk bersuara tika ditanya,,,heheh
semua yg interview tu ada 6 org...semuanya dewi2..hehe..dan ada sorang calon ni
dari A Level...waahhh... (ternganga sebentar,,,nasib baik lalat tak singgah,,hehe)

rasa rendah diri pula saya... (dah laa saya memg tak berapa tinggi..hehe )
saya ni dari tingkatan 6 je.. sob..sob..
tapi....saya bangga..tak semua orang pilih tingkatan 6 ni tau...
sebab diorang tak tahu kelebihan masuk dan belajar di tingkatan 6.. ^^

dannn...sekarang...saya hanya mampu berdoa dan berharap agar
saya diterima untuk meneruskan pengajian di UUM..insyaallah..

seterusnyaa...yang terpentinggg...
mak cik saya dah berpesan...
"Teh, kalau kau dapat kat sana nanti cik ikot anta tau...
nak jalan2 kat bukit kayu hitam.."
hihihihi...
itulah antara agenda awal mereka...

namun..itu hanyalah perancangan..
ALLAH yang menentukan...
dan DIA lah sebaik-baik perancang...

Wallahua'lam... ^^

salam mahabbah...

No comments:

Post a Comment