mereka yang gorgeous

Sunday, 29 April 2012

kenduri kendara di rumah saudara... ^__^

ASSALAMUALAIKUM

cuaca hari ni panas sangat..sbenarnya bukan hari ni je..tapi dah dua tiga hari..heheh
semalam sibuk pergi kenduri kat rumah mak cik..kat pontian..huhu..
sangat2 penat...tapi,,alhamdulillah..kira awal jugak majlis habis...pukul 12 mlm
kami semua dah "landing" kat depan ramai2..hehe.. (keje memunggah pinggan mangkuk dah siap.. >.< )

tapi,,,itulahh..dah sibuk2 tu sampai terlupe pulak nak snap gambar banyak2...cume sempat 
snap gambar due org baby je..hehe.. (wajib...sebab diorang comel sangat..huhu)

nak tengok tak wajah comel diorang tu?? mesti nak kan?? hehe... waittt... loading....

TARAAA!!!

haha...comel tak?? comel kan...nama dia muhammad arsyad ar rayyan...dia sebenarnya nak ambik handphone yg saya pegang tu...hehe...dia tak takut orang tau..berbeza dgn budak comel lagi sorang tu..kejap eaa.....yang kat blakang tu mak saya..jadi tukang pegang..hehe...


haaaa!!! ni dia... >.<



geram je saya tengok si comel sorang ni...huhu..nama dia siti hajar.. ^^ 
dia tak nak dengan saya..(padahal saya dah buat muka sehabis comel tau..hihihi)



dan saya pun akhirnya give up untuk memujuk dia supaya pergi pada saya...dua2 baby ni umur 6 bulan...

baby saya???

tunggguuuu...lama lagi tau!
hehe

insyaallah.....

terima kasih sempat baca...

salam mahabbah... <3






No comments:

Post a Comment