mereka yang gorgeous

Monday, 15 October 2012

one-time together =')

twelve cute 'little' princess enjoying their capture together <3

haha..tiba tiba je mood pagi terasa macam nak cerita cerita tentang benda lama... rasa rindu pulak pada mereka di atas tu... :')

sekarang msing masing dah bawa haluan sendiri..kan? mesti korang dengan kawan kawan yang lain pun macam tu kan? umm... ok..mood rindu + sedih pagi ni... sebab tiga malam dah kena tido sorang sorang.. rumate saya balik rumah!! wuuu.. tahulah rumah awak tu dekat cik sheemo osman oi...bila awak nak balik KKM ni?? huhu

btw, gambar ni kami ambil masa kami masih lagi bergelar pelajar sekolah?? hahaa
kat mana? di SMK TUNKU ABDUL RAHMAN PUTRA, Kulaijaya, Johor... ^_^

macam macam cerita kalau nak coret kat sini tentang masa lalu kami ni.. selain pelajar, kami ni pun 'budak asrama'..hahhaa (dah tua tua pun nak duduk asrama ek.. :p )

but seriously, that is the best moment i ever had and enjoyed with them.. we share the same feelings and express it among us..so..everyone should know about it! haha.. there is nothing precious to get a chance spending my life with them..

not to forget, my dearest dormmate fatin nur ain when she was in form 6 one-time before she 'left' me alone..wuuu... :'(
 *she is currently doing a course that she liked in UiTM Lendu, Melaka .. all the best dear!

still, there is someone i can't forget for the whole my life, insyaallah.. cik farah my bedmate..haha..
yet, i'm waiting for u to join me here.. gud luck in ur STPM..doing well and fine..the most important, please take good care of urself.. ok?






pocketNOTE : serious, I MISS U ALL BADLY! :')I hope, our friendship will never last until the end.. thanx for being my 'soulmate' although only for a while.. <3 <3 <3

salam mahabbah....

No comments:

Post a Comment