mereka yang gorgeous


Saturday 5 January 2013

three papers to go *__*


holaala....korang semua..hari ni sabtu...free dari jadual peperiksaan setelah tiga hari berturut turut berhempas pulas dalam dewan exam..first time tu seat exam dalam dewan...banyak sangat meja dan kerusi...jakon sudah..:p  first paper start 2 Januari 2012 (orang lain suka suki masuk tahun baru, kitorang berhempas pulas berstudy..jeles) dengan subjek Pengantar Sosiologi...hari kedua pulak subjek Alam, Manusia dan Budaya (killer subject..tak ska >.<") dan Jumaat berakhir dengan subjek Pembangunan Diri I..main bulat bulat je...dan, saya keluar dari dewan tu setengah jam lebih awal sebelum waktu exam tamat...sepatutnya exam habis pukul 5.oo petang, tapi saya dah keluar pukul 4.25 petang..tak pernah keluar awal waktu exam tau!  =.="

nak tahu kenapa? sebab saya ingatkan exam tu berakhir pukul 4.30 petang...tersalah percaturan masa..tu yang jawab berdelas (laju laju) je kan..patutlah saya rasa pelik kenapa pengawas exam tu tak halang kitorang ramai2 keluar, padahal 15 minit sebelum habis exam mana boleh keluar..haisshh... (teruk kau amah)  humm..tak pelah..buat pengajaran..korang semua jangan buat macam saya ye.. :p  manfaatkan masa yang ada tu sebaiknya...dan paling penting tengok jadual tu betul betul..hokeeh! dan, saya ada tiga lagi paper nak jawab, Pengantar Antropologi, IT For Social Sciences and Ketrampilan Berbahasa dan Komunikasi..doakan saya eh korang semua?? ^__^
sebut nama penuh sekali dalam doa tu.. serious  :)

dalam sibuk sibuk nak exam ni, biasalah kan...mesti time ni jugak baru sibuk nak study bagai..last minute preparation..merasa jugaklah saya ni bermata ala ala beruang macam orang selalu cakap tu..mana taknya..tidur dua jam je..tak pernah saya stay up sampai pepagi buta..duduk kat sini, saya jadi burung hantu..dulu dulu kat sekolah tak main lah nak stay up sampai malam malam..pukul 12 tu kira paling lewat lah waktu untuk saya beradu..:p  sebabnya, time study week jadi cuti cuti week.. Mr. A kata kat saya, padan muka..tak patut, tak patut.. >.<"

dan bila dah masuk alam universiti ni, barulah saya akui bahawa study secara berkumpulan lebih efektif berbanding bersendirian..dulu saya kera sumbang..mana ada study study group ni..haha..bila kat sini duduk dalam bilik sorang sorang, kiri kanan depan belakang semuanya dinding..adehh..tak berkembang neuron neuron otak saya ni tahu.. erk??

ahli ahli tegar study group kitorang,

Suleeyia (Su)
Rozalina (Ina)
Atikah (Ika)

dan all the best to all ansosians! Insha Allah <3 <3

Tak sabar nak balik Kulai, rindu family! sangat sangat..sob..sobb.. *lap lap air mata*



walaubagaimanapun, terima kasih Mr A sebab bagi support..  ^__^


salam mahabbah <3 <3






2 comments: