mereka yang gorgeous

Saturday, 2 June 2012

cubaan pertama saya.. ^__^

ALHAMDULILLAH...

sampai juga kita menjejakkan kaki ke bulan June dan secara tak langsung kita juga sedang menelusuri bulan Rejab bulan Allah s.w.t yang mulia..
saya nak cerita tentang minggu lepas... (alaa..pasal minggu lepas pun nak cerita..dah lapuk laaaa..heww.heww)
tapi tak kisah...saya nak cerita jugak...sebab ni kan teratak saya..hehehe (macam gila kuasa jee... >.<")
maaf yee...heehe
minggu lepas sibuk sangat..tak tahulah sibuk dengan apa ye..tapi boleh diklasifikasikan sebagai sibuk jugakla..hehe.. (banyak pula bebel kan... >.< )

ok...ok...jomlahh...


agak2 kuih apa ni?? sape dapat teka dia pandai... ^__^

huhuhu...inilah antara aktiviti yang saya buat setelah sibuk menjenguk ke blog2 orang..hehe..inilah hasilnya....
APAM POLKADOT... ^__^
inilah dia cubaan pertama saya..alhamdulillah..menjadi..tetapi adalah juga kekurangannya .. >.<"
tapi...tak apa... selagi kita tak cuba kita tak tahu kemampuan kita kan??? dan kita pun tak dapat nak perbaiki kekurangannya...jadi...cuba jangan tak cuba..hehe...saya bawak apam ni ke tempat kerja.. (sebab dah janji dgn org tu nak bawakkan... >.< )
dialah yang jadi pengkritiknya...
antara kritikan dia ialah.... (konon2 dia tu juara master chef laa kan.. >.<" hehe.. *habislaa kalau dia baca ni..)

----> terlalu manis katanya... -___-"

----> too wet & sticky..+__+" (sebab filling dia cair sangat...)

dan yang terakhir...........

----------------> (arrow ni panjang sikit) KENAPA BAGI SIKIT SANGAT??? huhuhu...

soo....kesimpulannya...tak adalah teruk sangat kan rasanya...hehhe

p/s : pada insan pengkritik tu, terima kasih atas komen anda dan nanti saya akan cuba lagi yee...insyaallah... ^__^

terima kasih sudi baca...

salam mahabbah.. ^__^

No comments:

Post a Comment