mereka yang gorgeous

Sunday, 3 June 2012

saya jumpa dia..... ♥♥♥


this is my double n trouble happy face..
u guys..better show ur tooth like me..
hehe


kenapa ni...saya senyum lebar sampai nampak semua barisan gigi yang putih berseri tu??? 
yes! sebab semalam saya jumpa dengan kawan lama saya.. ^__^ 
lapan tahun dah tak jumpa.. (padahal duduk dalam satu daerah je.. )
seriously....sangat2 rindu...no doubt with it... >.<

macam tak percaya bila jumpa balik masing2 dah besar ye.. (perasan kecik lagi la tuu..hehe )
paling best, sampai sekarang saya tak lupa nama penuh dia...sebab..nama dia lah yang paling panjang dalam kelas dulu.. Siti Norhamizah Nabila Bt Norzahid  ... hah.. panjang tak?? (penat bakal suami kamu  nak lafaz masa nikah nanti nabila..heww..heww.. gurau je... >.< )

from left --> diera, nabila, me a.k.a cik  mahabbah & nana..
our happy face together after fuel up our stomach at Pizza Hut


tak lupa jugak... credit to Raihana Sukimin a.k.a Nana for accompanying me... thanx sayang..hehe (Nana pun kenal Nabila..kawan skola rendah kami kan...hehe )


dan...harapan saya...lepas ni kami akan berjumpa lagi..bukan kami bertiga sahaja..tapi lebih ramai lagi..insyaallah..rindu sangat dengan mereka semua... +__+'

terima kasih sudi singgah.. ^__^

salam mahabbah rindu..


No comments:

Post a Comment