mereka yang gorgeous

Sunday, 24 June 2012

saya tak buat lahh... ='(



my morning moody face!


geram? marah? sakit hati? mungkin.....rasa yang sedang bertamu di benak hati dan menerawang meneroka minda...

nasihat? baiklah...teguran? mungkin juga... amaran? terlalu dahsyat bunyinya...
saya tidak menolak teguran dan nasihat yang diberikan orang lain...
mungkin ia untuk kebaikan diri saya juga..

namun, apabila ia menjadi suatu tuduhan melulu pada diri...bagaimana saya boleh duduk dengan selesanya?? (dah laa saya ni suka sangat imagine yang tidak2..)
cuba anda fikir?? (nak cakap kat orang tu...SAYA TAK BUAT MACAM TU LAH! tumbuk kang! ggrrr..) 

saya kunyah..saya telan...saya cerna...
mana yang baik, saya serap..yang mungkin tidak sesuai dengan diri.. (faham2 sendiri lah ye... >.<")

mungkin sedikit tekanan yang saya hadapi pada pagi ini...
tetapi...saya percaya adanya terapi... ^___^




pocket NOTE : hati2 bila berkata2..mungkin sekadar nasihat dari kita, tetapi menjadi tuduhan pada mereka kerana mereka tidak melakukannya... diam itu lebih baik..mungkin??


salam mahabbah..... ^___^*

No comments:

Post a Comment