mereka yang gorgeous

Saturday, 23 June 2012

merapu ke?? ohh..tidak.. ^__^"



baiklah...akhir2 ini pelbagai soalan tepu menjengah dan menggugah di minda..kadang2 saya sendiri tak pasti bagaimana untuk menjawab segala hamburan soalan dan pertanyaan itu..puas juga memikirkan jawapan... (konflik kejiwaan lah saya ni,,sampai terbawak2 ke tempat kerja kadang2.. >.<")

kemunculan seseorang dalam hidup kita sebenarnya tak dapat dijangka...sama ada dia hanya singgah untuk sementara waktu atau ingin terus bertamu bagai satu soalan yang menerawang di alam minda....
(guna ayat pun macam nak berfantasi.bagaimana mahu menjawab persoalan kamu??..hehe)


Love is one of the most subtle blessings that the Most Merciful One has bestowed upon humanity. It exists in everyone as a seed. This seed germinates under favorable circumstances and, growing like a tree, blossoms into a flower, and finally ripens, like a fruit, to unite the beginning with the end. 

yes! saya dah ada jawapan...itulah dia.. (dan tiba2 saya bertukar mood jiwang ke??)
secara jujurnya, saya masih lagi dalam keadaan terkujat... (terkejut lah tu maksudnya cuma lebih extreme dari terkejut rasanya..hihi)

oopppss!! tutup sikit mulut tu..kurang sopanlah..hihhi

secara perlahan saya menerima kehadiran kamu dalam hidup saya..insyaallah..mungkin mengambil masa, namun saya harap kamu sabar menunggu saat itu yang pernah saya katakan pada kamu...
mungkin penerimaan saya pada kamu bukanlah seperti yang kamu harapkan...

tetapi....saya amat berharap kamu dapat memberi saya peluang untuk lebih mengenali diri kamu sebelum kita melangkah ke tahap yang seterusnya...(mungkin dalam sikit masa lagi...insyaallah..)

sebab...my love only available after aqad..insyaallah.. (hahah..serious tersangat malu! nak tutup muke dengan tudung saji rasanya!)





p/S : jangan lupa kamu untuk baca entry seterusnya..hehe ^__^

salam mahabbah...
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥









No comments:

Post a Comment