mereka yang gorgeous

Sunday, 9 December 2012

NILAI

selama ni apa yang terjadi antara kami tak pernah saya luahkan pada emak..mungkin kali ini dah sampai waktunya saya berkongsi luahan pada emak..emak lebih mengenali anaknya..seorang emak tak kan membiarkan anaknya begitu sahaja...

mungkin terlewat untuk memahami..ibu ialah sahabat yang terbaik...nalurinya tiada batasan..maaf mak, sebab buat mak rasa kecewa..pasti kekecewaan itu semakin bertapak terhadap anaknya yang seorang ini..telah kuluahkan segalanya pada emak..emak kata, itu semua salahku...ya..aku akui salahku...

selama ini saya lebih mempercayai kawan di sekeliling berbanding emak...dengan umurku yang baru setahun jagung dan bertatih mengenali dunia, aku perlukan bimbingan..ya, bimbingan..

teringat pula, post seorang rakan di facebook :

apabila seorang lelaki itu sanggup mengorbankan kepentingan peribadinya kerana seorang wanita.itu bermakna lelaki itu benar-benar menyintai wanita tersebut. 

~~DR CINTA~~ ^_^


dan saya bertanya padanya :

saya : Betul ke Anwar? 
Anwar : Ye lah.. 
saya : Mane kau tahu?
Anwar : Ha'ahh..sebab aku kan perempuan..sebab tu la aku tak tahu..hehe (bergurau)
saya : Kau perempuan meyh? (rasa tertipu)
Anwar : Dah tu tanya soalan macam aku bukan lelaki...

bukan kerana anwar saya mula percaya, tetapi setelah melihat tidak tanduk seseorang..ya..saya akui semua itu..dan apabila telah terlambat barulah kita sedar..manusia selalu begitu, hanya akan tersedar bila sudah terlewat...


"kita akan sedar yang kita sebenarnya menyintai seseorang apabila kita telah kehilangannya.."

dan..mengapa diriku berubah kini? terlalu drastik..sehingga emak sendiri bertanyakan soalan itu padaku.. walau apa pun..air mata ku tiada nilainya lagi......

No comments:

Post a Comment