mereka yang gorgeous

Sunday, 9 December 2012

nyanyi nyanyi dalam hati

kadang kadang kita tak dapat meneka apa yang ada dalam hati dan perasaan seseorang...sebab ia terlalu abstrak dan mungkin juga payah untuk difahami..saya tak menolak kadangkala ada yang menggunak medium penulisan atau pun melalui lagu-lagu yang diputarkan untuk mengekspresikan apa yang tersirat di benak sanubari..bukanlah untuk menidakkan kewujudan Allah S.W.T, tetapi mungkin jua sebagai salah satu cara... soo..enjoy the lirics!


Kau mau apa, pasti kan ku beri
Kau minta apa, akan ku turuti
Walau harus aku terlelap dan letih
Ini demi kamu sayang

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami nedi surga nanti

Tahukah kamu apa yang ku pinta
Di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu

Hingga matahari tak terbit lagi

Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti

(Tuhan tolong aku, juga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti



next lagu pulak! lagu ni saya suka sebab ada dalam salah satu cerita P. Ramlee..macam ala ala comel gitu...  ^__^
mempersembahkan.....



Ala Payunglah payung, ketipang payung
Payung sutera 'nak raja muda
Ala tolonglah tolong, cik abang tolong
Janganlah marah pada adinda

Daun mengkudu bercabanglah cabang

Tempat temasya semut serangga
Hatiku rindu... kepadalah abang
Menunggu masa berumah tangga

Batanglah padi si batang pinang

Pohonlah lada buahnya jarang
Kalaulah sudi.. lekaslah dipinang
Sebelum dinda diambil orang

Daunlah nipah ditebang-tebang

Batanglah padi aku luruskan
Kalaulah sudah... kepunyaan abang
Ke laut api aku turutkan



haha...tak kisahlah korang nak kata saya ni klasik ke, nasional ke..yang penting lagu lagu ni comel..okeh!  ^__^


p/S : tolong lebihkan fokus pada yang highlite tu ye awak!  >.<"



salam mahabbah  <3 <3 <3


No comments:

Post a Comment