mereka yang gorgeous

Saturday, 1 December 2012

how much u have??

assalamualaikum..
salam perpaduan, salam, harmoni, salam sayang dan bersalam salam... :p

mesti korang akan rasa pelik dengan entry kali ni... (macamlah ada orang kisah...huhu ) alaa..takpe..tak kira..pelik ke tak pelik ke korang kena jugak jaga hati cik penulis ni..soo...sila PELIK! haha *buruk perangai..


okey lah....selamaaa..... (kira jap..) baru nak masuk tiga bulan saya kat sini, saya semakin menggilap bakat saya sebagai pemerhati... (selama ni memang suka memerhati pun..orang je tak perasan..hihi)
tahu sebab apa? lama dah saya duk perhati jumlah kasut atau selipar yang berada di depan pintu bilik student kat sini... (tu belum campur yang disimpan dalam bilik atau bakal dibeli..haha) 



haa...nampak tak korang?? 
setiap bilik hanya ada 2 orang penghuni sahaja..
tapiii...kat depan pintu tu?? cer kira kalau rajin...haha
yang bersusun nye lain, yang bertenggek kat dinding lain...
soo..kalau ada berpasang pasang kasut agak agak korang
pening tak nak decide pakai kasut ape??
(muke konpius..haha)



jadinya...acaner ni korang?? cer tengok kat bawah ni pulak....





yang ni stok kasut saya dalam locker...ada 6 pasang je,,
tak banyak pun..nak bawak semua yang kat johor, 
nanti tak tau nak letak mane..haha  :p



dan....jeng..jeng...jeng......












stok kasut rumate saya...hahhaa...yes! she's crazy bout shoes...
yang dalam plastik tu dia tak pakai lagi..baru beli minggu lepas...haha
memang banyak amat kasut dia...
masa mula mula dia datang n kemas2 barang,
saya terkezutt tengok kasut dia..banyak gila la wehh! haha



p/S : sorry muth, akak curi ambik gambar kasut awak..tu laa..tinggalkan akak kat bilik sorang sorang sape suruh...boring tahu...huhuh  :p



salam mahabbah <3 <3

No comments:

Post a Comment