mereka yang gorgeous

Monday, 19 November 2012

get well soon.. =')

ok..hari ni  memang tak larat amat..tak tahulah kenapa penat sangat..mungkin sebab badan tak berapa nak sihat kot..hmm..balik dari kelas pun awal hari ni..sebab prof. K tak ada..beliau just tingglkan handout je...pun pening jugak nak memahamkan ayat ayat kat dalam tu...haisshh  >.<"

mata dah berair je ni..hujan kan...balik kena hujan..nice...huhu..terpaksa beli payung kat H-Mart tadi..huhu..beli makanan kononnya..tapi, akhirnya tak makan..sebab? tak selera...demam + ulcer mulut..memang best... >.<"

petang ni ada kelas lagi..pukul 5..harap dapatlah mesej ---> kelas dibatalkan..hahaha...tapi jangan nak mimpi lahh..hanya angan angan je tu..huhu..ok....banyak nak cerita tapi..lainkali lah..tak larat...

pocketNOTE : cepatlah baik dari rasa yang tak best ni... ape ape pun... senyum je.. ^___^

No comments:

Post a Comment