mereka yang gorgeous

Thursday, 15 November 2012

macamana nak ungkap???

sambil sambil layan cerita hindustan malam ni, rasa rindu pulak jari ni nak menaip..hihi
kajol dan salman khan pun sibuk jugak berjoget joget kat dalam tv tu...saya pun terasa macam nak join jugak..tapi...apakan daya, mak dengan kak asmah (sepupu) ada kat sebelah menyebelah..
ok..behave...gegar rumah nanti..hehhe.. (kalau sorang sorang mungkin dah goyang goyang jugak kot???? >.<")

malam pertunangan diorang ada joget joget...cuba kalau kita orang melayu buat macam tu? ada joget joget bagai?? hahhaa.. i can't imagine it..buruk rupaa...tolonglahh..hehe (tapi tengok diorang macam best je?? haha)

dan......
tiba tiba....

(1 new message)  ---->  Selamat tonton..

terima kasih...saya sememangnya sedang menonton dan jari jari sibuk menari di atas keyboard.. ^_^
(dengan harapan henpon akan berbunyi..hihihi)

okey..sambung episod tadi.. what??? Anjali nak kahwin dgn Aman hanya kerana kompromi?? bukan atas dasar cinta?? alamakkk!!  (saya pulak yang kepoh)

pernah tak anda terfikir tentang satu perasaan yang pada mulanya hanyalah kasihan tetapi bertukar menjadi suatu perasaan yang kita sendiri tak dapat nak tafsir... (cewaahh..jiwa jiwa pulak malam ni..hihi)

yaa...saya percaya ada...soo..anda..anda..dan anda...berhati hati... ^_^

sebab..saya rasa,,,saya adalah salah seorang darinya...err...err...hehe...

tak menyalahkan sesiapa kerana saya sendiri yang benarkan ia hadir..dan jangan sesekali menyalahkan orang lain...ok??

akhir kata...

" Permudahkan urusan kami Ya Allah... "

pocketNOTE: saat anda menyulam bahagia, jangan lupa ada juga duka yang bakal tiba...harapan setinggi gunung ni... :p  *tak reti nak ungkap....

salam mahabbah... dan
SALAM MAAL HIJRAH 1434H... ^_^  *Awal Muharram

No comments:

Post a Comment