mereka yang gorgeous


Tuesday 27 November 2012

one or two step ahead.. wink~ wink~

one or two step ahead? apakah? haha..mesti korang tertanya tanya kan (tu pun kalau ada lahh..hihi  >.<" ) kenapa tetiba je tajuknye macam ni? ape dah tak ada idea ke saya ni?? haha..baik korang semua tarik balik kata kata korang tu...sangat tak best untuk di dengar...

biasalah kan,time time cuti sekolah macam ni ada je jemputan kahwin..ye tak?? tadi baru je dapat satu jemputan..dari kawan sekerja kat Venture dulu..tapi..malangnya..tak bole datang..uwaaaa...bukan time cuti...dan pada tarikh tu jugak saya ada program kat Kuala Kangsar... (dalam hati meronta ronta nak balik..nak balik Kulai! nak balik Kulai!  *gedik..? pangg!! haha )

dan bila dah masuk story mory pasal kengkawen ni...eheemm...eheemm..hati pun macam mementel meronta ronta..nak jugak! nak jugak! hahha  :p  *macam nak kena sepak??
ok! forget it...fokus..fokus..haha


jom tengok kat bawah............


erkk?? tetibe je ada gambar ni?? 
haaa..ni lah die syafika..selamat dah jadi tunangan orang... 
kawan since tadika ni tahu?? huhu







haaa..yang oren oren striking ni tasha..pun sama..
dah mendahului saya..jeles! *errkk?? haha







amboii..baju gelemer tu!
hahha...somel somell..kecik cinonet kann??cik melah...
cam tak caye je mak cik ni da jadi tunang orang..hahha 
  :p







sahera dan encik tunang...baru je minggu lepas..hehe
 baju die lawo lahh..saye suke! *oppss..gediks!








yang romantik..gojes mojes buat saya extra jeles ni,
maysarah..macam bebudak je kan die dengan encik hubby die??
dan yang best, sekarang die tengah pregnant..ye!! ye!
ehh?? macam saya pulak nak dapat baby..haha
tapi yang penting baby die mesti somel lote macam saya..
*perasan lagi.. weekk!! sila muntah








merah mak ngah baju kamariah kan?? haa..ni sedih..
saya tak dapat pegi wedding die sebab time tu cazen kawen.. >.<"
*cazen je pun kawen, bukannya anda mak cik oii..hhaha
lepas tu ada kaum kerabat sekola dulu hidangkan gambar2 
konon2 gojes diorang tu kat saya..
saje la tu nak buat saya jeles!  haha







haha..murhafizah ni lagi advance..tetibe je, tahu tahu dah ada baby..
comel tak baby die..comel kan?? macam nak tarik2 pipi die...huhu




apa apa pun, tahniah korang semua... *nyanyi lagu maher zain utk diorang..lallaalaa
harap pertunangan, perkahwinan kalian kekal hingga ke akhir hayat..bukan sahaja di dunia, malahan hingga akhirat jua..insyaallah.. ^_^
saya pun tumpang gembira buat mereka.. *suasana tacing dan pilu.. :p
apa?? saya? lalallalaaa....tak dengar..tak dengar..haha



*gambar ini adalah hasil ihsan pak cik mark zuckerberg yang cipta facebook seperti yang korang tahu tu..soo..saya, dgn kreatifnye meng'kidnap' gambar mereka ni...maaf ye kengkawan..haha

salam mahabbah





2 comments:

  1. eh murhafizah tu bukan baby dia la amah. baby org tu dia pinjam. dia belum ada baby lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hii..kite tanye kat die, die kata tu baby die...
      kena tipukah? =.="
      aiiggooo...huhuhu

      btw, kite lupe nak masukkan lagi sorang..maizura..ingat tak?? hehe

      Delete