mereka yang gorgeous

Thursday, 8 November 2012

first-timer ^_^

bulan november sudah pun memunculkan diri..semakin lama meninggalkan jejak menutup tirai tahun ini... (cewah..ada lebih kurang sebulan lebih lagi lah nak masuk tahun 2013..tak sabar sabar..hihi )
tapi..minggu depan kita bakal masuk ke fasa baru tahun Hijriah, 1434H pada 15 November 2012...
Ahlan Wasahlan ya Muharram...insyaallah.. ^_^

ok..selesai "pendahuluan"..haha..sekarang kita masuk pada pokok perbincangan pula... (perbincangan??)
merujuk tajuk di atas, 'first-timer'...
apakah yang sedang berada dalam fikiran anda???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tettt! cukup...tak perlu fikir lagi..nanti macam macam yang menjelma... :p

berterus terang saja, tak perlu mukadimah yang panjang.. (walhal dah berjela jela panjang..)

pernah tak anda membayangkan anda berada di sebuah pangkin/pondok ...duduk di situ sambil berehat menenangkan minda dan berbual kosong bersama teman?? mestilah pernah kan..dulu masa kecik kecik main masak masak, kawen kawen di tempat bernama pondok tu lah... heheh  :p

dan kini, seseorang telah membina "Pondok Tumpangan" nya sendiri..tahniah! walaupun tak sampai sebulan pun ia 'lahir', sejujurnya 'pondok' itu mencuri perhatian saya... agak agak boleh tak kalau saya nak menumpang teduh di 'pondok' beliau ek??

dan saya nak mengabdikan


dalam nota saya......  ^_^

pocketNOTE : tabah dalam menjalani ujian hidup..sepanjang perjalanan saya ini pelbagai perkara telah saya pelajari..senyuman kadangkala diiriingi sendu..tawa pula penutup segala..begitulah MELODI HIDUP..

salam mahabbah <3<3<3<3





No comments:

Post a Comment